Завантаження

Доставка і оплата

Оплата Оплатити замовлення можна наступними способами:

- оплата на банківську карту Продавця


(ФОП Поліщук Інна Сергіївна,Карта Приватбанку 5169 3305 2269 0533)

- оплата при одержанні продукції у відділенні Нової Пошти *
* Ви оплачуєте вартість товару + вартість доставки за тарифами Нової Пошти + комісію, яку бере Нова Пошта
для відправки оплаченої суми (20 грн +2% від вартості товару).

- оплата за допомогою системи безпечних онлайн платежів LiqPAY
- оплата на банківський рахунок Продавця при оформленні замовлення
(рахунок відправляється на електронну пошту).


Обробка

Після оформлення замовлення на сайті (https://sloboganka.com.ua) на електронну пошту
надходить повідомлення з підтвердженням та номером замовлення (якщо Ви не отримали
таке повідомлення просимо для уточнення зв'язатися з нами).

Якщо при оформленні замовлення Ви вказали всі дані, необхідні для відправлення, замовлення
буде автоматично підтверджено та відправлено без попереднього дзвінка. Про відправлення
Вас будете проінформовано.

Відправлення

Відвантаження замовлення здійснюється упродовж 1-2 робочих днів транспортною компанією
«Нова пошта» або «Укрпошта» за вибором.

Всі замовленя рахується за тарифами перевізника (залежить від фактичної
та об’ємної ваги відправлення) і здійснюється за рахунок покупця.

Адресна доставка можлива кур’єром «Нової пошти» тільки після повної оплати
за товар і доставку (для уточнення зв'яжіться з нами).

Доставка за кордон
Будь-яку продукцію ТМ "SLOBOZHANKA" ми відправляємо за кордон "Укрпоштою".
Вартість доставки за кордон не врахована у ціну товару. Вартість доставки уточняйте у операторів
або пишіть
на електронну адресу: market@sloboganka.com.ua

Яна Губар
099 084 55 59 (Viber)
098 358 55 59

Повернення продукції

Повернути або обміняти продукцію можливо протягом 14 днів з моменту її одержання
(Закон України «Про захист прав споживачів»). Перед відправкою переконайтеся, що продукція
відповідає товарному вигляду (всі бірки, ярлики та упаковка не пошкоджені, товар не був у
вживанні та відсутні сліди його використання).
У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежну якість або невідповідність
замовлення, повернення/обмін здійснюється за рахунок Продавця. В інших випадках,
повернення виробів здійснюється за рахунок Покупця.


Повернути або обміняти продукцію можливо:

- через офіс-склад за адресою: Харків, вул.Шевченка, 235;
- через відділення Нової пошти (відправка здійснюється у м.Харків,
відділення №27, одержувач Павлюк Вячеслав Іванович, тел. +38 (050) 903-7-123).

Повернення грошей

Повернення грошей або обмін товару здійснюється протягом 2-3 робочих днів з
моменту одержання і перевірки товару.
Повернення грошей здійснюється на банківську карту.
Договір публічної оферти